onsdag 18 januari 2012

onsdagstankar

Är i princip fullt återhämtad efter någon veckas sjukdom. Sitter i sängen med träningsvärk från gårdagens yogapass och bävar inför morgondagens värk som förmodligen kommer vara den tredubbla efter träningspasset ikväll.
Har efter nästan en veckas mobillöshet fått tillbaka kontakten med omvärlden, priset jag fick betala för det var att favoritmössan glömdes kvar på bussen. Så kan det gå när man är lite för disträ. Försöker intala mig att den mössan egentligen bara var kopplad till massor av känslor som jag gör bäst i att glömma.
Skrev i helgen sista tentan i statsvetenskap och byter nu politiska teorier mot nationalekonomi. Gräver fram mattekunskaper från gymnasiet jag aldrig trodde jag skulle ha användning för mer.
I söndags firade jag ett år som stockholmsbo, och var det något jag faktiskt visste när jag gick i gymnasiet, var att jag ville lämna Sandviken för större äventyr.

Inga kommentarer: